Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag waarop je het antwoord nog niet gevonden hebt op onze site? Wij hebben hieronder een aantal veelgestelde vragen voor je op een rij gezet. Staat je vraag hier niet tussen of is het antwoord niet helemaal duidelijk? Neem contact met ons op en een van onze medewerkers beantwoordt al je vragen.

Mijn verzekeraar heeft een aantal herstelbedrijven op de polis vermeld. Kan ik ook bij Autoschade Herstel Oldenzaal terecht?

Ja, wij werken samen met bijna alle verzekeringsmaatschappijen. Sommige verzekeraars verwijzen je naar de herstelbedrijven die worden aangegeven op je groene kaart, maar alleen jij beslist waar het voertuig wordt gerepareerd. Wij kunnen bijna altijd de schade direct met de verzekering regelen.

Krijg ik vervangend tot mijn beschikking tijdens de reparatie van mijn auto?

Ja, wij kunnen er altijd voor zorgen dat je tijdens de reparatie van je auto een vervangende auto meekrijgt. In veel gevallen gaat je dit niets kosten omdat je dit op de verzekering kunt verhalen.

Kan mijn auto opgehaald en weer teruggebracht worden?

Autoschade Herstel Oldenzaal heeft een haal- en breng service. Hier kun je altijd gebruik van maken.

Autoschade Herstel Oldenzaal is onderdeel van Peterman Autogroep, kan ik met mijn schade ook bij Peterman Autogroep in Enschede of Oldenzaal terecht?

Ja dat kan! Je kunt je altijd melden bij één van onze vestigingen. De collega’s daar zorgen er dan voor dat je auto bij ons terecht komt.